Selecteer je taal:
100% authentieke, geverifieerde reviews.
Philippe V. beoordeelde
Cadre enchanteur, ambiance détendue et sympathique, cuisine délicieuse
Sandrine V. beoordeelde
Délicieux, endroit sympa, très bon accueil
Bettina W. beoordeelde
ariane n. beoordeelde
Simone et Sylvain L. beoordeelde
Endroit très agréable équipe très sympathique où l on voyage Thaï en dégustant des plats de qualité réalisés par un super chef. Bravo à tous À très bientôt
Florence M. beoordeelde
elyane B. beoordeelde
Bon et convivial
Frédéric W. beoordeelde
Valerie B. beoordeelde
Michel B. beoordeelde